Veertoestel Bus

Veertoestel Bus

430
excl. BTW
520,30
incl. BTW

Deze offerte aanvraag is geheel vrijblijvend.

Beschrijving

Word jij de buschauffeur van dit veerfiguur Bus? Stap in en wiebelen maar!

Meer informatie
Toestel specificaties
Toestel hoogte
73 cm
Valhoogte
45 cm
Vrije valruimte
13 m²
Benodigde ruimte
380 cm
X
342 cm
X
73 cm
Toestel grootte
80 cm
X
42 cm
X
73 cm
Productcode V-504
Downloads
Productblad
Technisch
Montagehandleiding

Meer informatie

Dit veerfiguur klopt als een bus

Om dit veertoestel kun je niet heen, daar wil je gewoon in gaan zitten. En het is een veerfiguur waar zelfs de allerkleinsten al lekker op kunnen wiebelen. Door de hoge zijkanten voelen kinderen zich  veilig, ze kunnen er niet uitvallen en hebben zicht door de raampjes. Extra houvast biedt de stang aan de voorzijde voor de handjes en de voetjes.

Peuters en kleuters vanaf 2 jaar vinden veerfiguren erg leuk, vooral omdat ze vaak iets uitbeelden dat ze kennen. Ze hebben al snel in de gaten dat ze heen en weer gaan wiebelen zodra ze erop gaan zitten en bewegen. Veel kracht is niet nodig om beweging in een veerwip te krijgen. Na een tijdje leren ze vanzelf dat het veertoestel mee veert met hun bewegingen. Het wiebelen vereist controle over de lichaamsbeweging en helpt bij de ontwikkeling van het evenwichtsgevoel.

Bekijk alle kleurrijke veertoestellen op onze website.

Foto's

Onderdelen en materialen

Onderdeel Materiaal
Stangen2,5mm gegalvaniseerd gepoedercoat antiroest staal. Laser gesneden
WandenPE board
ZitjesPE board
SchroevenRVS 6 kant schroeven en gepolijste torx bouten

Projecten waar we dit toestel geplaatst hebben

placeholder
Schoolplein Al Amana in Zwolle
TnT speeltoestellen | Cloud
TnT speeltoestellen | Cloud

De TnT 3D-ontwerper brengt speelwensen in kaart.

Schoolplein - Gemeente - Recreatie? Ontwerp zelf speeltoestellen voor de openbare ruimte.

TnT Speeltoestellen maakt gebruik van cookies

Als je onze website gebruikt, ga je ermee akkoord dat we cookies plaatsen. Meer informatie vindt je in ons privacy statement.